• español
    • English
  • Open access
    • Adhesion of UPCT to the Berlin Declaration
    • Open Access Institutional Policy
    • Directory of Open Access policies MELIBEA
    • Benefits of Open Access CRUE/REBIUN
  • Help
  • English 
    • español
    • English
Unesco Subject 
  •   Repository Home
  • REPOSITORIO ACADÉMICO
  • Proyectos Fin de Carrera/Trabajos Fin de Grado
  • PFC/TFG-Escuela Técnica Superior de Arquitectura y Edificación
  • Unesco Subject
  •   Repository Home
  • REPOSITORIO ACADÉMICO
  • Proyectos Fin de Carrera/Trabajos Fin de Grado
  • PFC/TFG-Escuela Técnica Superior de Arquitectura y Edificación
  • Unesco Subject
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browsing by Unesco Subject

Sort by:

Order:

Results:

Now showing items 1-2 of 2

  • title
  • issue date
  • submit date
  • ascending
  • descending
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Complejo de restauración del atún rojo en Cabo de Palos : CRARCP 

      Denchev Torlakov, Ivaylo (2016)
    • Edificio híbrido para el desarrollo turístico en Santiago de la Ribera : escuela de piragua + escuela de hostelería + hotel + residencia de estudiantes 

      Sánchez Belmonte, Francisco Javier (2016)

      Crue Universidades EspañolasDSpace software copyright © 2002-2013  Duraspace
      Contact Us | Send Feedback
       

       

      Repositories

      AcademicInvestigationInstitutionalMultimediaEdiciones UPCT

      Browse

      By Issue DateAuthorsTitlesSubjectsUnesco SubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsUnesco Subjects

      My Account

      Login

      Information of interest

      About Digital Repository of UPCTHow to publish scientific production: file and file delegateHow to publish thesesHow to publish final study worksCopyrightCreative Commons

      OA Policies of editorials

      SHERPA-RoMEODULCINEA

      Social media


      Crue Universidades EspañolasDSpace software copyright © 2002-2013  Duraspace
      Contact Us | Send Feedback